טיפולי פנים לגבר

נושא הטיפוח האישי אינו מהווה את נחלתן הבלעדית של המין הנשי ואת זאת הבינו הגברים האירופאים די מזמן. אם בעבר הלא רחוק גבר ישראלי אשר היה מביע עניין כלשהו בטיפוח עצמי, מיד היה נתפס על ידי הסביבה הקרובה כ”נשי” ולא “גברי”. היום למזלנו המצב שונה לחלוטין ויותר ויותר נערים וגברים מבינים את החשיבות בטיפוח עצמי בכלל ובעריכת טיפולי פנים בפרט. מהם ההבדלים בין עור פניהם של הגברים לעור פניהן של הנשים? האם גילוח תכוף שומר על גמישות עור הפנים? אילו טיפולי פנים מיועדים לגברים? וכיצד ניתן לשמור על שגרת טיפוח נכונה גם בבית?

במה שונה עור הפנים הגברי?

עור הפנים הגברי יש מספר מאפיינים המבדילים אותו מעור הפנים הנשי כגון: שיעור פנים, עובי העור ובעיות אשר נובעות מסוג העור ונגעים כגון אקנה אשר עלולים להתעוות כתוצאה מתזונה לקויה ו/או גנטיקה. שימו לב לפירוט הבא:

  1. שיעור הפנים – גברים בניגוד לנשים נוטים להתגלח ולהסיר את זקניהם בתדירות גבוהה במיוחד. זהו המקום לציין ולשבור את המיתוס אשר מעולם לא הוכח כי גילוח יום יומי אינו תורם כהוא זה לגמישות עור הפנים. גילוח לא נכון עלול לגרום לחתכים אשר עלולים להשאיר צלקות מכוערות, לגירוי העור אשר עלול להתבטא באדמומיות מכוערת וגרד בלתי פוסק ועוד.
  2. עובי עור הפנים – עור פניהם של הגברים עבה משמעותית מזה של הנשים. היתרון האדיר בכך הוא קצב הזדקנות מואט יותר. עובדה אשר מסבירה את הסברה כי גברים נוטים להזדקן בחן, בניגוד לנשים אשר נוטות לסבול מתופעות המנופאוזה אשר מאיצות את הזדקנות העור בכלל לעור הפנים בפרט. יחד עם זאת ישנו חיסרון בעובי עור הפנים והוא הנטייה ליצירת קמטי הבעה בגיל צעיר יותר מאלו של הנשים.
  3. סוג העור – גברים אינם חפים היווצרותם של פצעי בגרות ברמה כזו או אחרת ושאר נגעים כגון כתמי עור ועוד. הנטייה לסבול מאקנה ושאר נגעים נובעת בין היתר בשל הגנטיקה (עור שמן) תזונה והרגלים לקויים כגון חשיפה תמידית לשמש, עישון ועוד.

את כל הבעיות שצוינו לעיל, ניתן לפתור בקלות באמצעות ביקור קבוע אצלי בהרמון היופי קבלת יעוץ מקצועי על תהליך הטיפול והתאמתו למצב עור הפנים ובסיום תקבלו עור מאוזן ,רענן ונקי

אילו טיפולי פנים מיועדים לגברים?

לאחר שהגעתם למסקנה המתבקשת כי שמירה על שגרת טיפוח היא צעד מתבקש לצורך הרגשה אישית חיובית והעלאת הביטחון העצמי, הגיעה העת לשלב הבא והוא ביקור קבוע אצל הקוסמטיקאית לצורך טיפול פנים. האם יש הבדל בין טיפול פנים גברי לטיפול פנים נשי? בתור מי שמאחוריה וותק של מעל 28  שנים בתור קוסמטיקאית מוסמכת, המתמקצעת ולומדת את כל החידושים אני סבורה כי אין שום הבדל בין טיפול פנים לשני המינים. יחד עם זאת, השלב הקריטי ביותר הוא השלב הראשוני בו מתבצע אבחון מקיף ויסודי לעור פניו של המטופל על מנת לזהות מהם הבעיות שיש לטפל בהן וסוג התכשירים המתאימים. מעבר לכך, השלבים הבאים הם די זהים וכוללים ניקוי יסודי של עור הפנים, הוצאת השחורים והסרת תאי עור מתים ועוד. מעבר לכך, לצורך ניהול שגרת טיפוח נכונה, אני ממליצה להקפיד על גילוח באמצעות סכין חדה וקצף גילוח בעל תכונות מרככות עם כיוון הצמיחה ולא ההיפך על מנת למנוע תופעה של צמיחת שערות הפוכה (מתחת לעור). הקפידו למרוח מקדם הגנה לפני היציאה מן הבית ולנקות את עור הפנים מדי יום לפני השינה. הקפדה על שלבים אלו, יחד עם ביקור סדיר אצל הקוסמטיקאית לטיפול פנים יסודי, תבטיח לכם עור פנים צעיר, רענן ובריא!

Treatment BENEFITS

זמן החלמה

אין.

זמן הטיפול

בין 60 ל90 דקות.

מטפלות מוסמכות בלבד

בתקנים המחמירים ביותר.

חומרי הגלם האיכותיים ביותר

אין פשרות בכל תהליך הטיפול.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם לגבי כל אחד מהטיפולים שלנו: